random mumbling

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Kalau lah tahu di masa kini aku akan diambil mudah, aku tak kan ada hati nak berubah
Biarlah aku terus dilabel sebagai "annoying", "selfish", "garang", "sombong"
Aku ni mudah yea? Hati ni cepat sangat terusik cuma aku tak tunjukkan dengan jelas je
Kalau lah tahu aku akan kecewa macam ni, awal-awal lagi aku lari
Apa salah aku pun tak dapat aku rungkai
Asyik2 fikir "mesti ada sebab/mesti ada alasan tersendiri" pun penat jugak bila hati sendiri jadi mangsa

Marah boleh surut, marah boleh padam
tapi kalau kecil hati, rajuk hati makan masa nak 'kembangkan' balik
mungkin lepas ni apa-apa je nak jadi, aku taknak ambil risiko, aku nak lari
Kalau lari pun situasi lain muncul, masa tu pun diam2 angkat kaki saja lahh

Apa pun, kena sentiasa jadi "cool" 
rilex brader


October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...