Kakak-kakak riang beraya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Akhirnya, dari Raya Kedua duduk memerap dalam rumah dengan aktiviti-aktiviti yang sangat tak produktif : mencekik,melahap makanan online tengok tv tidur layan Bleach yang beratus ratus episod hari Jumaat-raya ke-5 pergi lah beraya.yeayyy.. tak sempat nak pusing seluruh rumah kawan-kawan, cikgu-cikgu dalam masa sehari.. huu... Lepas tu geng tak cukup sorang pulak. raya ke-5 pun still ramai lagi yang tak balik rumah memasing. 

Dalam beraya tu ada la sedikit sebanyak kutipan duit raya..#ehh hehe
tapi memang tak sempat la nak beraya banyak tempat dalam masa sehari je :( dah macam budak-budak bersemangat nak raya =.=  lepas tu selfie konon cecomel banyak-banyak.maklumlah zaman dulu2 takde gadget canggih macam sekarang. dulu takde kamera sekarang dah ada. apa lagi~
tengok lah betapa seghonok nya kakak2 ni semua beraya. umur orang kata dah boleh kahwin dah ;P











Still,pray for :
#PRAYFORMH17#PRAYFORMH370#PRAYFORPALESTINE#PRAYFORGAZA#HAVEFAITHINALLAH

No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...