Posts

Showing posts from April, 2013

jakunszz

Image
Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Spesies jakun naik ETS nih ciri ciri dia : 1. senyum sorang2 kat KL Sentral 2. terkejut beruk tengok pramugari ETS. hmm. Lawa lah jugak XD 3. Dapat Koc E. Dah dengar dah dari mak cik pakcik yang bertanya mane kah yang dinamakan Koc E itu. tapi saje gedik gedik pegi tanya kat kakak pramugari yang cantik tu : Cik, yang ni kat mane ea? *tunjuk tiket.  4. Duduk ala ala permaisuri. kembang kempis hidung dapat duduk depan TV LED. movie yang dimainkan ketika itu ialah Johnny English.  5. Tempat sebelah nyonya gelak2 tengok johnny tertembak diri sendiri dengan ubat ape tah. 6. Excited nih tren dah start laju. kalau takde orang dah lama dah kanak2 perempuan ribena nih terlompat kegirangan. jakun lah kate kan..
Akhirnya, sampai jugak ke destinasi akhir : Batu Gajah. Caya lah. perempuan ribena nih naik tren sorang soranggg.muahahhahahhaa. first time u ollssss okeh. berlagak nak mati perempuan ini.  Keluar keluar ala2 turun dari kapal terbang dengan beg r…