retissss u ollsss

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Retis means artist. ini lah bahasa bebudak sekarang ye tuan tuan dan puan puan. ;3
Kesahnye bermula malam semalam. post sebelum ni I mentioned about Fiesta idol kan.. So, this is it. Semangat tau turun dewan putra 2 nak tengok paan.haha. Tak lupa jugak cik kamera samsung tuh. benda wajib bawak sekarang.haha. nasib baik ade cik samsung nih. tak lah canggih manggih cam dslr tuhhh. 

Giliran paan no 4. aku, balqis ngan khaleeda turun sesame. Tak lama pastu Husna pororo pun turun. Ingatkan lepas round 1 giliran paan nak pegi jenjalan kat booth2 kat kafe pastu naik. Malangnye suara Paan menahan aku untuk tunggu sampai abis. gitewww. bhahahahaa~ 

Semuanya 11 orang yang berjaya masuk final. Aku tak tau lah pulak ade sorang wakil kolej sendiri, K12 berjaya masuk final. Datang sokong si Paan kolej canselor. hihihii. tah pape je.
Last last Paan tak menang pun.. Haih. takpe lah.takde rezeki. budak KMR no1. no 2-K6 and no 3- KMR. Gile lah KMR menang dua2 --''

now time to enjoy the pics ;)



banner by RB XD




mengada ngada pempuan mane tah ni.haha.

husna n acap 

weee~ mira (tilu) sempat bergambar.hihi ;3

No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...