mengidam

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Anak mama ni mengidam macam orang berbadan dua. Tapi takut nak makan.takut makin naik berat badan yang dah sedia berat ni. Terima kasih wahai badan kerana kau semakin 'sehat'.
arghhh. saket kepala hotak pikir pasal berat badan. Mase ringan nak jadikan berat. Ni dah berat, tak puas hati. Manusia memang macam ni. Tak bersyukur. Tamak. -,-

Oh. Cakap pasal mengidam. Aku ngidam beno lah nak makan spaghetti *air liur meleleh
Lagi ngidam nak makan nasi arab kat restoran saba kat cyberjaya nuh. Sedapnye subhanallahh..
Baru 2 kali makan kat situ. Pak cik mat belanjaa..hihihi. Ayam, daging lembut bak sutera. Betul, tak tipu. *besar mata,angkat tangan kanan angguk kepala

Tapi setakat ni kalau lapar malam2, perut ni disajikan dengan oat. nak diet punye pasal kan..
Nak exerciseee..tak seronok sebab takde kawann *alasan.heh.
Sport shoe dalam setor kolej. Pinjam kasut adik2 memang tak la. Dorang kaki dah macam big foot ;P
Mama pulak tah ke mana sport shoe dia. so, last choice main badminton. heww. tu pun lawan dengan ahnaf. baru main 10min dah dia kate penat. Haih. aku yang dah tua ni pun tak penat awal camtu. hehe


p/s : two weeks left before going back to jail.cuti da nak abis daaa -,-


Comments