Posts

Showing posts from February, 2013

mengidam

Image
Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Anak mama ni mengidam macam orang berbadan dua. Tapi takut nak makan.takut makin naik berat badan yang dah sedia berat ni. Terima kasih wahai badan kerana kau semakin 'sehat'. arghhh. saket kepala hotak pikir pasal berat badan. Mase ringan nak jadikan berat. Ni dah berat, tak puas hati. Manusia memang macam ni. Tak bersyukur. Tamak. -,-
Oh. Cakap pasal mengidam. Aku ngidam beno lah nak makan spaghetti *air liur meleleh Lagi ngidam nak makan nasi arab kat restoran saba kat cyberjaya nuh. Sedapnye subhanallahh.. Baru 2 kali makan kat situ. Pak cik mat belanjaa..hihihi. Ayam, daging lembut bak sutera. Betul, tak tipu. *besar mata,angkat tangan kanan angguk kepala
Tapi setakat ni kalau lapar malam2, perut ni disajikan dengan oat. nak diet punye pasal kan.. Nak exerciseee..tak seronok sebab takde kawann *alasan.heh. Sport shoe dalam setor kolej. Pinjam kasut adik2 memang tak la. Dorang kaki dah macam big foot ;P Mama pulak tah ke mana sport…

Salam february :D

Image
Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Macam takde perasaan bangun2 pagi. Lepas tengok dorang dok tweet lah pasal salam februari baru ku sedar.huhu. ==" Tengok kalendar.hurmm. lagi 2 minggu je cutiiiii!!!!!!! arghhh.. tak puasnye Ya Allahh.. Lagi 2 minggu dah kena balek kolej. tak suke :(((((((((((((((((((((((((
I dah pandai tau naik ktm.bas jangan cakap la.pakar.haha *gelak2 sambil kepala jatuh ke belakang. Pasni nak try naik ets pulak.ngeh3. lagi senang la :D  Dorang kate 2 jam je naik ets dari Keyel ke Ipohh.hoho * lompat2 yeay.
Tapi rumah ocik pun ofkoz nak balek jugakkkk.. shah alam lagi dekat. memang tiap2 minggu la boleh balek. meh meh.
Dulu kat uitm melaka langsung takde rase nak balek. Tapi kat upm ni asyik rase nak balek jeee  :((((( nampak sangat memang aku tak selesa duduk upm. -,- memang pon.  Eh2. tujuannye aku pepagi buta dah rajin nak menaip ni nak ceghite pasal aku hangout dengan dorangg : fairuz,yana,imah,oca. aimi dengan maryam tak dapat datang :((
Cadangnya …