Tuesday, February 5, 2013

mengidam

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Anak mama ni mengidam macam orang berbadan dua. Tapi takut nak makan.takut makin naik berat badan yang dah sedia berat ni. Terima kasih wahai badan kerana kau semakin 'sehat'.
arghhh. saket kepala hotak pikir pasal berat badan. Mase ringan nak jadikan berat. Ni dah berat, tak puas hati. Manusia memang macam ni. Tak bersyukur. Tamak. -,-

Oh. Cakap pasal mengidam. Aku ngidam beno lah nak makan spaghetti *air liur meleleh
Lagi ngidam nak makan nasi arab kat restoran saba kat cyberjaya nuh. Sedapnye subhanallahh..
Baru 2 kali makan kat situ. Pak cik mat belanjaa..hihihi. Ayam, daging lembut bak sutera. Betul, tak tipu. *besar mata,angkat tangan kanan angguk kepala

Tapi setakat ni kalau lapar malam2, perut ni disajikan dengan oat. nak diet punye pasal kan..
Nak exerciseee..tak seronok sebab takde kawann *alasan.heh.
Sport shoe dalam setor kolej. Pinjam kasut adik2 memang tak la. Dorang kaki dah macam big foot ;P
Mama pulak tah ke mana sport shoe dia. so, last choice main badminton. heww. tu pun lawan dengan ahnaf. baru main 10min dah dia kate penat. Haih. aku yang dah tua ni pun tak penat awal camtu. hehe


p/s : two weeks left before going back to jail.cuti da nak abis daaa -,-


Friday, February 1, 2013

Salam february :D

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Macam takde perasaan bangun2 pagi. Lepas tengok dorang dok tweet lah pasal salam februari baru ku sedar.huhu. =="
Tengok kalendar.hurmm. lagi 2 minggu je cutiiiii!!!!!!! arghhh.. tak puasnye Ya Allahh..
Lagi 2 minggu dah kena balek kolej. tak suke :(((((((((((((((((((((((((

I dah pandai tau naik ktm.bas jangan cakap la.pakar.haha *gelak2 sambil kepala jatuh ke belakang.
Pasni nak try naik ets pulak.ngeh3. lagi senang la :D 
Dorang kate 2 jam je naik ets dari Keyel ke Ipohh.hoho * lompat2 yeay.

Tapi rumah ocik pun ofkoz nak balek jugakkkk.. shah alam lagi dekat. memang tiap2 minggu la boleh balek. meh meh.
Dulu kat uitm melaka langsung takde rase nak balek. Tapi kat upm ni asyik rase nak balek jeee 
:((((( nampak sangat memang aku tak selesa duduk upm. -,- memang pon.
 Eh2. tujuannye aku pepagi buta dah rajin nak menaip ni nak ceghite pasal aku hangout dengan dorangg : fairuz,yana,imah,oca. aimi dengan maryam tak dapat datang :((

Cadangnya nak pegi ipoh ahad lepas tapi tak jadi pulak. Lagi pun bile dipikir balek betul la ayah oca cakap minggu lepas kan taipusam so mesti lah ramai orang kat ipoh tu.so, petang ahad tu kitorang lepak la kat tasik utp je.. itu je yang mampu jahh.haha
tapi best jugak :D nyaman anginnye saujana mata memandang subhanallah ^-^

Tak snap lah pulek tasik utp tu. Orang tak kameraa..haha.
Tapi nasib baik yana bawak :D bergambar lew kami.hee
Pastu aku dengan fairuz ngidam coolblog so, kitorang gerak pegi tesco dalam pukul 6.30 ptg camtu.
Eh. Lupe nak bagi tau. For the first time mama ngan ayah bagi I drive sendiri you allsss.. XD
suke suke suke ! ;D
Alhamdulillah semuanye selamat. Ramai pulak co-driver kan..hehe

Apa pun aku harap persahabatan kami sampai ke akhirat. aminnnnn..
:)

ini antara yang sempat di-snap gune fon tak canggih aku.huhu
ini imah. tak nampak pulak muke dia.

dari kiri : aku, fairuz, oca, yana ;)
imah jadi photographer XD