whatever I like

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

I am not the kind of person that will study non-stop.
I need to rest. I need to play with something that satisfy me. 
and I'm also the type that likes to jalan jalan. shopping mall or wherever that keep me away from those booksss~

Arghh.gila aku kalau 24 jam ngadap buku. -..-
mase PMR,SPM dulu pun aku bantai je pegi beraya. 
And I hate to be pushed all the time.
That's why I love my home so damn much.
mama and ayah tak pernah pun paksa2 study.
Aku belajo atas kehendak sendiri. baik tak aku?hikhikhik 
;p
trust me, bile kauu belajar atas kehendak sendiri hasilnye sangat memuaskan.
Yang penting kau pandai nak bahagi masa main dengan belajo.

Satu hal lagi, mintak kat Allah setiap kali lepas solat, doa mintak Dia permudahkan segala urusan kita. Manusia nak semua benda mudah,senang. Tapi mintak kat Dia tanak. Macam mana lah Dia nak bagi kalau tak mintak..

Peace yoo~

No comments:

Something I'm into..

Assalamualaikum and good day I'm a fan of korean drama and songs. I don't really follow all the korean wave whatever news relig...