bicara si hati


Terpisah dek jarak kadang kadang buat aku tewas
Menangis.. Heh. Dah jadi rutin
Aku bajet je cakap aku boleh punya laa
Akhirnya aku jugak yang nangis sorang sorang
Rasa tak lengkap bila kau takde
Rasa macam ada something yang toreh toreh hati ni

sabo je la ea hatii..
kau tahu hati dia macam mana
so, percaya lahhh

Aku tak sepi sebab aku tahu Allah ada
Dia tahu apa yang aku rasa
Kerana rasa ni Dia yang beri
Memikirkan itu, menguatkan semangat aku
Untuk terus berjuang kat sini
Biarpun jauh dari kau :')

Kerana ini adalah masa depan aku
Dan juga masa depan kau
Dan juga masa depan kita
Kau adalah masa depan aku
Sebab tu aku tak tau apa yang akan jadi kat kita
Tapi aku yakin kauu pun percaya 
Kalau ada jodohh...............................................
sambung lah sendiriiiii~~~ hee ;)


p/s; aku terasa begitu jiwang sekali.lolszz :P


No comments:

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...