Posts

Showing posts from October, 2012

whatever I like

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
I am not the kind of person that will study non-stop. I need to rest. I need to play with something that satisfy me.  and I'm also the type that likes to jalan jalan. shopping mall or wherever that keep me away from those booksss~
Arghh.gila aku kalau 24 jam ngadap buku. -..- mase PMR,SPM dulu pun aku bantai je pegi beraya.  And I hate to be pushed all the time. That's why I love my home so damn much.
mama and ayah tak pernah pun paksa2 study. Aku belajo atas kehendak sendiri. baik tak aku?hikhikhik  ;p trust me, bile kauu belajar atas kehendak sendiri hasilnye sangat memuaskan. Yang penting kau pandai nak bahagi masa main dengan belajo.
Satu hal lagi, mintak kat Allah setiap kali lepas solat, doa mintak Dia permudahkan segala urusan kita. Manusia nak semua benda mudah,senang. Tapi mintak kat Dia tanak. Macam mana lah Dia nak bagi kalau tak mintak..
Peace yoo~

bicara si hati

Terpisah dek jarak kadang kadang buat aku tewas Menangis.. Heh. Dah jadi rutin Aku bajet je cakap aku boleh punya laa Akhirnya aku jugak yang nangis sorang sorang Rasa tak lengkap bila kau takde Rasa macam ada something yang toreh toreh hati ni
sabo je la ea hatii.. kau tahu hati dia macam mana so, percaya lahhh
Aku tak sepi sebab aku tahu Allah ada Dia tahu apa yang aku rasa Kerana rasa ni Dia yang beri Memikirkan itu, menguatkan semangat aku Untuk terus berjuang kat sini Biarpun jauh dari kau :')
Kerana ini adalah masa depan aku Dan juga masa depan kau Dan juga masa depan kita Kau adalah masa depan aku Sebab tu aku tak tau apa yang akan jadi kat kita Tapi aku yakin kauu pun percaya  Kalau ada jodohh............................................... sambung lah sendiriiiii~~~ hee ;)

p/s; aku terasa begitu jiwang sekali.lolszz :P

Decision

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Kau suke tak kalau orang paksa gesa kau buat keputusan? hah. Mesti lah tension kann.. Aku yang cepat tension ni lagi lahhhhh..
Tapi akhirnya keputusan dah di buat. heww Keputusan aku bukannya disebabkan sesiapa atau apa2 faktor luaran. Aku dah kaji selidik. and I know very well my ability. :)