whatever I like

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

I am not the kind of person that will study non-stop.
I need to rest. I need to play with something that satisfy me. 
and I'm also the type that likes to jalan jalan. shopping mall or wherever that keep me away from those booksss~

Arghh.gila aku kalau 24 jam ngadap buku. -..-
mase PMR,SPM dulu pun aku bantai je pegi beraya. 
And I hate to be pushed all the time.
That's why I love my home so damn much.
mama and ayah tak pernah pun paksa2 study.
Aku belajo atas kehendak sendiri. baik tak aku?hikhikhik 
;p
trust me, bile kauu belajar atas kehendak sendiri hasilnye sangat memuaskan.
Yang penting kau pandai nak bahagi masa main dengan belajo.

Satu hal lagi, mintak kat Allah setiap kali lepas solat, doa mintak Dia permudahkan segala urusan kita. Manusia nak semua benda mudah,senang. Tapi mintak kat Dia tanak. Macam mana lah Dia nak bagi kalau tak mintak..

Peace yoo~

bicara si hati


Terpisah dek jarak kadang kadang buat aku tewas
Menangis.. Heh. Dah jadi rutin
Aku bajet je cakap aku boleh punya laa
Akhirnya aku jugak yang nangis sorang sorang
Rasa tak lengkap bila kau takde
Rasa macam ada something yang toreh toreh hati ni

sabo je la ea hatii..
kau tahu hati dia macam mana
so, percaya lahhh

Aku tak sepi sebab aku tahu Allah ada
Dia tahu apa yang aku rasa
Kerana rasa ni Dia yang beri
Memikirkan itu, menguatkan semangat aku
Untuk terus berjuang kat sini
Biarpun jauh dari kau :')

Kerana ini adalah masa depan aku
Dan juga masa depan kau
Dan juga masa depan kita
Kau adalah masa depan aku
Sebab tu aku tak tau apa yang akan jadi kat kita
Tapi aku yakin kauu pun percaya 
Kalau ada jodohh...............................................
sambung lah sendiriiiii~~~ hee ;)


p/s; aku terasa begitu jiwang sekali.lolszz :P


Decision

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Kau suke tak kalau orang paksa gesa kau buat keputusan?
hah. Mesti lah tension kann..
Aku yang cepat tension ni lagi lahhhhh..

Tapi akhirnya keputusan dah di buat. heww
Keputusan aku bukannya disebabkan sesiapa atau apa2 faktor luaran.
Aku dah kaji selidik.
and I know very well my ability. :)

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...