ALL IN ONE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Dah agak lame jugak tinggalkan blog ni. Puncanye malas tahap gunung everest.hew hew
Humm. I don't know where to begin..
Okey lah.Let's begin with my latest activity. hehe

Semalam berbuka pose kat impiana hotel kat Ipoh. Wakil2 bank rakyat jemput mama as wakil from uitm berbuka. and mama ajak aku sebab kengkawan nye yang lain tanak pegi. There were 3 of us je la.mama,ayah,aku.Gerak dalam pukul 6.15 pm. Sampai dalam mase lagi 10 minit je nak berbukaa.. Dalam hati ni dah tak sabau nak usha2 juadah.haha
Sampai2 je lepas dorang amek attendance, duduk jap. Pastu aku ajak ayah gi usha makanan. Ayah pun terus 'jom.biar mak kau bersembang'.hihi
Tepat jangkaan aku. Memang melambak makanan! Rambang mate.har har har.
Mulut aku tak abis2 terkumat kamit 'uiii bnyak nye makanan'. jakun le katekannn
Aku makan nasi goreng,lauk ayam bakar, pastu ade kerang lala tu.lagi sayur kailan kot.hew hew.
Dessert nye pun macam2 ade. Dengan puding nyee.nyum nyummm..air pun sedap sedap.air tebu,soya,tembikai,lg satu markisa kot.. XD
okeh.enough. dah terliur balek ni.haha.

Lagi.. Bulan lepas jugak 13/7 tengok result upu. Aku ditawarkan belajo ke upm,serdang bacelor sastera major English. Mule2 aku engat memang belaja literature yang sangat2 mendalam tu..bile cek balek bukan rupenyee..name je kos sastera major BI.ade la jugak belaja sikit2 literature..wajib lah kan shakespeare ni -,-  
Mintak uitm.nak uitm jugak. uitm dihatiku lah kate kan. Da penuhh.. haih. Memang bukan rezeki nak belajo kt uitm lg agaknye :(
Takpe lah. redhaaaa..

Lepas tu lagiiiii.... Takde ape sangat cume last month 2 weeks before ramadhan tuh aku gi melaka.
Tido kat umah fatah. Jalan2 kat sane. Gi umah acap jugak. perghhh.memang besau lah umah dia! luas gile XD
and and and.. jumpe si dia! heee. Thanks so much kat fatah and family bagi kitorang bermalam di rumah mereka. huu~ :')
Another best moment is kitorang singgah uitm Lendu.. Beli makanan kat pasar, makan kat bentara.
Teringat zaman dolu2 :') cewahh.

Sekarang aku menghabiskan saki baki hari hari yang ade sebelum jadi pelajar sekali lagi di sebuah IPTA. cewahh. Ramai yang bagi respons yang sangat memuaskan bile cakap pasal upm especially my mom's and ayah's frenss.. Sebab dulu dorang belaja situ.. So, lega la sikit hati niii.. Sikit.
And another gud news nisa pun dapat satu u and same course dengan aku..So, kalo aku jakun nanti at least ade orang tolong redakan mulut aku yang asyik potpet potpet.haha
And I really really hope that roommate kat sane nanti takde masalahh.. However, mirza tetap roommate da best ;D heh.miss u a lot..huuu. Takpe2. Kau pun kat uitm shah alam jee..hehe


And and awak oi

Sekali lagi kite jauh kan. Dah la umah memasing pun jauh nye Ya Robbi. Belajo pun kat tempat lain2. antara shah alam dan serdang *same macam jauh dari perak ke ganu je saye rase.heww
Pretty damn sure I'll cry when I miss you. 
Mungkin jugak ade hikmahnye jarak ni ^-^


Soo.. that's all. Next post pulak sambung bebel XD


2 comments:

++M!RzA++ said...

takpela.... uitm shah alam ke laut lagi jauh mira. hehehe

miradyana said...

hehe.ye la kan..xpe2.same2 kite pegi port klang..hihi

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...