Posts

Showing posts from July, 2012

monster

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Ome goshhhhhh! I fell in love with the way sungha jung played bigbang's new song-monster XD


suke suke suke~ >.< hee. lagu big bang pulak tuuu.. hik hik

uncertainty

Image
Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Semenjak dua menjak ni kan.. Eh, bukan semenjak dua menjak.. humm Lepas tak lepas ujian MEdSI tu kan (paham2 lew bahahse aku ni.heww3) aku mula tak yakin dengan mase depan aku. Sampai sekarang aku masih lagi terfikir berfikir dan memikirkan macam mane future aku nih sebenarnye? For the first time in my life, right now I feel that I don't have any future at all. Everything went wrong. I lost my faith towards myself.  And I give up. Okey. Sekarang nak amek tali simpul2 gi gantung diri. -,- Memang tak lerr aku nak bazirkan hidup aku macam tu jee.. Aku cuma give up dalam bidang TESL je. Sebabnye tak dapat sambung degree in TESL T___T
Ade satu hari tu kan aku rase downnnnn sgt sebenarnye.. But I keep on talking to myself it is not the end of your life. Think about everyone around you who love you. Who would give everything to you. Who would sacrifice for you especially family. When I think of all this it gave me strength. My mother even smile w…