aku tak suka

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

- hai.tak tegur pun.sombong/ belagak.

Hey there. Who are you to judge people?
Pernah ke kau pikir dia perasan ke tak yang dia terserempak dengan kau?
Pernah ke kau pikir "malu agaknye dia ni. Yela. Kan dah lama tak jumpe"
Yang ade dalam kepala kau sombong, berlagak.
Abis, kau peramah sangat ke?
Kalau kau peramah tahap gaban well.. Applause for ya.
Kalau tak boo ya :P

haha. aku jahat hari ni.
Dah. Tu je :)



oh ye.. Happy mama's day :)

4 comments:

RyryPunyaStory said...

haah,betul tu..hewhew
sesuka ati jer dia nak judgekan..dia pon sama jer..

miradyana said...

kann~ :D

FairuzAqilah said...

ni mesti ada jumpa kwn lama ke apa kannn? :D
biasa lah org mcm tu. semua nak kata kita sombong. flying kick jah kasik! :DD

miradyana said...

jgnkan flying kick..dgn pnyapu skali ak bg..ahaha XD

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...