Sunday, May 13, 2012

aku tak suka

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

- hai.tak tegur pun.sombong/ belagak.

Hey there. Who are you to judge people?
Pernah ke kau pikir dia perasan ke tak yang dia terserempak dengan kau?
Pernah ke kau pikir "malu agaknye dia ni. Yela. Kan dah lama tak jumpe"
Yang ade dalam kepala kau sombong, berlagak.
Abis, kau peramah sangat ke?
Kalau kau peramah tahap gaban well.. Applause for ya.
Kalau tak boo ya :P

haha. aku jahat hari ni.
Dah. Tu je :)



oh ye.. Happy mama's day :)

4 comments:

RyryPunyaStory said... Reply To This Comment

haah,betul tu..hewhew
sesuka ati jer dia nak judgekan..dia pon sama jer..

miradyana said... Reply To This Comment

kann~ :D

FairuzAqilah said... Reply To This Comment

ni mesti ada jumpa kwn lama ke apa kannn? :D
biasa lah org mcm tu. semua nak kata kita sombong. flying kick jah kasik! :DD

miradyana said... Reply To This Comment

jgnkan flying kick..dgn pnyapu skali ak bg..ahaha XD