first time

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

at lastttt... dapat jugak online T.T
Tak tahu lah ape masalahnye dengan line internet kat umah aku nih..
Kejap ade, kejap takde. heh.like cookie lah u internet =,=
If you're cookies at least we can eat you whenever we mad at you XD

Eh,eh. dah jauh menyimpang ni.. 
Ni sebenonye teman nak ceghite le pase first time teman bawak keghete hari sabtu lepaih *haa.kan dah keluo peraknye..huhu 
Aku ingatkan sabtu ari tu just have to sit and listen to the 3hours talk only.
Rupenye lepas tu ade amali. wuu~
Aku punye lah terkezut di samping excited nak try drive keta.hihi
Mule2 pak cik tuh drive lah sikit and he showed how to use the clutch and brake especially..
Adehh.banyak kali kot mati enjin.. Mase gear 1 tuh aku asyik terlepas pedal klac.haha
nasib baik lah pak cik tuh sabo je dengan aku..huhu
Mane taknye, sebelum ni memang tak pernah bawak pun keta. start enjin takde masalahhh..
Ni nak bawakk!! aiyoo.. Menggeletat jugak kaki aku mase tuh. haha
And mase sejam amali tu kannn..bagi aku tak cukup.
Nak drive lagiii >.<
Balik umah tu aku ape lagi pom pam pom pam lah bercerita kat mama ngan ayah pasal pengalaman tu.huhu
Kak Nora yang belaja drive sekali  ngan aku pun rase tak cukup amali sejam tu..
Balik umah memang kena try lah bawak keta katenye..
Keseluruhannye,bes ;D

Pak cik Mizi kate lagi 2 minggu baru bleh start belaja sebab nak tunggu lesen L kuar..
Nevermind lah.. Asalkan aku pandai drive nanti ^^
Tak sabo sabo nampak gayenye..huhu

my favourite car. taktau lah ferrari yang jenis mane.yang penting asalkan ferrari.. hoho.
and it's RED ;D

p/s: have to continue with my 30days challenge ;)


3 comments:

Fairuz Aqilah said...

yeayy!!! nanti awak pun ada lesen kereta... :D

miradyana said...

kan kan..yeayy :D

syazwani said...

selamat belajar memandu! nnti dh dpat P, msti lega gilaa.. huhu

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...