Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Olla blog. Pagi tadi aku ade test komp. kat manjung nak lulus untuk lesen L.heheh.
And I succeed. Betul la soalan dia memang keluar sebijik yang dalam buku tuh.
Alhamdulillah aku kuatkan semangat khatam buku tu..huhu
This saturday I have to attend the 6hours talk. haihh. fengsan ler..

Okeh. Happy di situ. :)
Dalam happy tu pun ade air mata. haih. benci. Penat tau kalau kejap gumbira lalalaa tibe tibe ade je benda yang tak seronok datang..
Hmm. Rasenye mungkin tu kot cara Allah ingatkan kita kepadaNya.
Sebab kalau kita sedih baru lah kita cari Dia.
Hakikat manusia.

Maaflah aku tak sempurna. Aku ni manusia yang selemah lemahnya.
Nak lari tak bolehhh..
Oh yaa.. I really really want to go to Australia. Its even better if I can pursue my study there.
Tingginye cita cita kan? Duduk kat negara sendiri pun nangis, nak duduk kat negara orang. huhu
Haii.. impian. kuatkan lah aku. Lend me the strength so I won't give up easily. :)


Comments

iekasub said…
congrats! :D btw, dont ever give up dear.. have faith in Him :)