down, down, down.... and up

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Boleh tak.. Tolong lah jangan jatuhkan semangat akak.........

Benci lah camni.

K.. Kalau orang lain perli, boleh terima lagi.
Bukan setakat boleh terima, akak boleh tepis, buang jauh jauh, campak dalam laut or paling
cap ayam pun campak kat dalam Tasik Tun Fatimah, UiTM Lendu
( TTF jugak jadi mangsa)
Tapi anda anda adalah family sayeee.....
So, akak sangat down bile anda, anda perli cam tu..

Oke. Maybe just for jokes or whatsoever lah kan.....
But it hurts tawu takkkkkk.....
Depan depan memanglah boleh lagi wat muke seposen tak amek kisah
Tapi kat belakang, sedihnye la yang amat.........

Akak tak kebal cam perempuan lain yang begitu tabah, tak amek kisah sangat segala macam joke yang menyentap.
Okeh. Mula2 oke lah lagi. Lame2, boleh sakit jiwa akak tau..

Give me time. i'm working on it.
Ape,hodoh sangat ke appearance akak sekarang?
Sedih tawuuuuuu................

Dah sedih ape lagi...............
And there goes the tearssss.......
*Habit nih memang tak boleh hilang dari aku kecik sampai lah 18 tahun ni

sekian....



p/s: i'm a girl with 153 height(ye, pendek.sgt pendek =,= ) and weight 50kg(gemuk.aku tau).
kena kurangkan jugak dalam minggu nih sebab mama nak datang s.alam ambil aku. cukuplah 'perlian membina' dari ocik.aku tanak dengar dari mama lagi... pftttttttt. patutlah aku sakit agaknye ==" :stress. nak balik melaka boleh tak? ;(
dear sem break... cepat lah abissssss! >.<


5 comments:

yana.irdany said...

berat nya kau ! aku tak sampai 50 lagi pun . apa rahsia kau ? heheh

miradyana said...

yana: rahsia?well..what can i sayyy... a secret will remain as a secret darling~~ haha XD

khairunisa said...

lorh..seimbang lah tuu..kalo height lam 153 cm kau...ur weight sgt2 lh smpurna.. at least jgn lbh 55..ok what?

khairunisa said...

ok lah tuu..x berat mna pong..height 153..ur weight is perfect dh..jnji x lbh dr 53..ok what?

miradyana said...

nisa: tanak..aku nak kurangkan lagi..huhu.plus,dah ade org cbar aku...huhhh~ (.")
so,ak kene lose weight jugak laa.. huuu~

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...