kemas barang macam nak pindah rumah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Hari mendaftar uitm dah makin dekat, kecuakan pun bermaharajalela...
Baju baju kalau boleh semua aku nak bawak..
Senang cerita satu rumah ni lah aku nak bawak! Kehkehkeh..
Melaka ngan Perak bukan dekat weyh!
Melainkan kalau naik flight.
Err.. Is there any airport in Malacca...?
Maklumlah.. Dah berabad aku tak pergi Melaka.
Last pergi masa umur berapa tah, tak ingat.

My mom will say this every time she looks at my bags:

mama : banyaknye barang kamu...buat ape bawak banyak banyak.. Nanti nak balik lagi
aku : banyak ke..? Mane ada banyak. Oke lah ni..
mama : yelah.. yelah.. tak banyak.

Tapi lepas tu, aku pun rasa macam banyak je....
Hehe
Adoiiiii... Poning.. Poning......
Takpe lah. Jangan aku meraung nanti kat sana sebab takde baju sudah.
kan kan?
heheh



Lagi satu yang menakutkan aku ialah......
Aku takut aku tergagap gagap speaking! >.<
Adess... Minat English punye pasal, dapat lah tesl. hoho
Risau lidah aku tergeliat nak speaking nanti.
Dah lama tak practice =.=


-Ya Allah.. Mudahkan lah perjalanan kami..

No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...