day 3: 10 things you hate

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

1- Smokers. Kalau nak merokok pergilah merokok jauh jauh ke laut sana.

2- Lelaki yang tak hargai dan hormati perempuan. Dah dapat awek, mintak
yang bukan bukan.. Bila awek tu taknak bagi, dipaksa paksa pulak.

3- Lipas, cicak, katak dan labah labah. Empat beradik tu memanglah aku
tak boleh hadap. Geli.

4- Si hipo. Bukan hippopotamus si badak tu. Bukan. I mean a hypocrite person.
Kalau ada alasan yang munasabah tu, boleh la di maafkan lagi.

5- Ghost stories. Aku benci cerita cerita macam ni sebab bila dah tengok,
mesti aku tak boleh lupe kan rupa hantu tu.Kalau hantu tu
hensem takpe lah jugak.gahaha! Kalau menakutkan, nak tido pun susah.
Kalau yang lawak tu takpe.

6- Being compared. I don't like anyone compared me with others or anything!
Dia , dia. Aku, aku. Tak sama. Never ever gonna be the same.
Aku ada keistimewaan sendiri.

7- Waiting. Sori lah. Aku bukan golongan yang penyabar.

8- Kene marah. Yeah.. Aku benci kena bila aku dimarahi. Sebab, lepas
tu fikiran aku tak boleh fokus terhadap kerja kerja yang aku buat.
Aku asyik pikir sakit hati aku and kerja kerja yang seterusnya jadi makin tak betol.
Tegur baik baik takpe.

9- Di paksa atau di arah buat itu ini. Ini jugak antara yang paling aku benci tahap infinity.
Aku tak suka orang paksa paksa aku, arah aku buat itu ini( if dsertakan
with magic word : 'tolong' or 'please' I'll consider that). It's annoying.

10- Lastly, a person who act like they're very very very great, famous,
smart etc. Aku rasa nak muntah je depan orang macam ni,
tak pun hantar orang macam ni ke Afrika biar dia kawan ngan orang asli
kat sane serta animals there. Serve you right. Muahahaha!


p/s: There's few more actually.. Tapi, kena bagi 10 je kan.. Nak buat macam mane. Hehe

No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...