Friday, May 20, 2011

Beratnya hati!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Kalau nak di bandingkan berat badan dengan hati,
mesti lah badan lagi berat kan.. hehe

Tapi, bukan hati yang betul betul tu..
Hati yang ni bermaksud perasaan.

Tak dapat aku gambarkan perasaan aku yang terlalu sedih.
Entah bila lah lagi dapat jumpa dengan kawan kawan seperjuangan.
Inilah pertama kali nya aku pergi jauh dari rumah.
Pertama kali aku akan menghuni asrama.
Dari darjah 1- tingkatan 5 tak pernah pun tinggal lama2 di asrama.
Menginap asrama pernah la sebab mengikuti program sekolah.

Adodoi hati... Kenapalah kau sedih sangat ni..?
Bukan selamanya kau nak tinggalkan rumah pun.
Paling tak sebulan sekali kau balik lah..

Sedihnya!
Ni yang rasa nak kembali ke sekolah balik ni.. 
Petang karang lepas ayah balek kerja kami bertolak ke Shah Alam.
Beli barang barang keperluan kat sana.
Tido kat umah Ocik n Pak cik mat.
Nak tengok bilik tido,ruang tamu, dapur, pagar, pintu, setor and segala
bagai kat umah ni puas2.. huuu~~

Semalam, lepas rindu abis abisan jumpa Oca, Aimi, Yana.
Tapi sayang, Imah, Fairuz n Maryam tak dapat datang.
Imah dah pergi PLKN.
Tak pe lah. Henfon masing masing ada, boleh contact :')
Mana lah tak sedihnya.. Aku kenal dorang dari sekolah rendah...
Masa yang sangat lama. Macam macam yang kitorang lalui.
Kalau orang yang korang kenal lama, mesti lah korang akan sayang dorang lebih kan?
Aku faham perasaan tu :')
And aku mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki...
Korang lah yang banyak buat aku sedar hakikat hidup ni.

Aina, ko kuat dan tabah. Kalau aku kat tempat ko, dah lama aku tewas.
Khairiah, aku rindu lesung pipit ko!hee
Maisarah, aku senang dengan cara ko yang otai tu.hehe
Qifa, Aida, Mira Awai, Belle, Mina, Dayah,
and seluruh 5SB1-2010 aku nak mintak maaf kalau korang ada terasa
ngan aku, pape salah yang aku buat.. Aku mintak maaf bebanyak.
Korang memang ' Da Best' ar!
Sori lah, aku tak sempat nak taip sume nama..
Tamau terasa eh. Aku tetap ingat korang.

Masz, akak mintak maaf bebanyak sume salah akak.
Kalau sepanjang akak dah tinggalkan sekolah ni pun ada buat adik terasa ke,
akak mohon bebanyak maaf. Buat yang terbaik untuk SPM oke ;)

Afiq, akak mintak maaf kalau ada buat salah, buat afiq terasa..
Maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki ye..
Do your best in PMR k =)

Pada cikgu cikgu SMK Seri Iskandar, anda semua adalah cikgu terBest!
;D

Kengkawan yang lain, all the best!
Ceria ceria selalu ^_^

Papai Perak ='(
Welcome Melaka..huuu~



3 comments:

techie87 said... Reply To This Comment

selamat datang ke melaka.... orang melaka baik2 tau...hehehhe

Fathiah Hamim said... Reply To This Comment

alololo. takpe2! demi ilmu! :)

miradyana said... Reply To This Comment

jawe: abis 2,kalau bukan org mlaka x baik la...hihi
sis fathiah: yeah..fighting!hehe ;D