selamat hari jadi kepada pak cik mat saya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Hari ni April Fool. Takde kene mengena ngan life kite.
So, tak payah sambut. Oke? hehe.

Hari ni hari jadi pak cik aku iaitu adik ipar mama.
Dalam banyak2 pak cik yang aku ada, aku tau befday pak cik aku yang sorang ni je.
Sebab aku and adik2 paling rapat ngan pak cik mat..

Selamat hari jadi yang keeeeee dot dot kat pak cik mat.
Akak tak ingat lah umo p.c mat dah bape..
hehe
Takpe2. Yang penting kite ingat tarikhnye...
Kan,kan,kan??

Akak takde duit nak bagi hadiah mahal2..
Jadi.. akak bagi je lah ucapan and entry khas untuk pak cik mat..
hehe
Ikhlas ni... ;DD

No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...