kalau ikutkan tarikh hari ni....

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Tarikh hari ni mama aku balek dari umrah..
Weee!

Tak tau lah bile sampai..
Atau mama nak tido kat Shah Alam dulu ke...
Idak lah ku tau.

Harap2 mama cepat balek.
Tak leh ar takde mama.
Takde sape nak bagi pendapat especially dalam membuat keputusan.

Bila lah aku nak matured ni.. Adehhh!
Its really hard for me when it comes to decision making.
Everything I ask my mom.
See? Sangat tak matured..

Aku tak dapat bayangkan kalau aku tinggal sorang2 in a deserted island.
Entah boleh ke idop tak tau lah
=,=

Mama... Cepat2 lah sampai umah!


p/s: mama dah pegi Tanah suci bape kali dah.Aku ni bila lah lagi... Bukakanlah pintu hatiku Ya Allah,berilah aku peluang dan kesempatan Ya Allah...



No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...