Friday, April 8, 2011

CONTEST : Anda dan Kertas


Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

First contest yang aku join actually.. Heee.
Penganjur contest ialah mr. copie.

Syarat2 Penyertaan,
1. mestilah warganegara Malaysia dan Blogspot.com ( sudah)
2. mesti follow ini blog dan blog follower yang ke 111 (opie) aku. MESTI TAHU ! ( sudah)
3. gambar yang anda ambil, mestilah muka anda sendiri, tak perlu model cantik2 (sbp rupa paras tak diambil kirapun dalam pemarkahan. ( Itu memang muka aku pun.hoho)
4. kertas tersebut kalau bergambar, tidak boleh diPRINT mahupun photostat(karya mesti asli). (sememangnya asli! )
5. buat satu entry baru dengan tajuk 'CONTEST : Saya dan Kertas ♥' di blog anda. ( On the way lah ni.huhu)
6. tinggalkan link blog anda di bahagian comment blog ni. ( on the way jugak)
7. mesti bagitahu/tag rakan2 minima 3 orang. ( sudah )

tarikh tutup adalah 10 April 2011 !

Ini gambar yang aku pertandingkan.....



Nak story sikit pasal pic aku ni.Hihi. Jangan marahhh...
Gambar ni aku ambil betul2 selepas balik dari exam SPM kertas terakhir yang aku duduki
iaitu Prinsip Perakaunan.
Kerana terlalu happy dah habis SPM, jadi aku yang sangat berbakat 'melukis' ni pun lukis lah smiley di kertas tersebut dengan laungan MERDEKA. Eheee ;)
Asli okeyh!!

Sekarang aku mau tag 3 orang kengkawan blogger :




Join ramai2 ea.. satu kampung lagi bagus! hoho
Aku harap senior aku si mr. copie ni bagi lah aku menang.... kih3!
And.. Harap sume syarat2 aku menepati sebab aku kurang keyakinan tapi suke suke nak join ini contest jugak >.<

5 comments:

cikkacak said... Reply To This Comment

tyou mira tag Kacak , insyaAllah Kacak join HHE

miradyana said... Reply To This Comment

join jgn x join!heee..
tarikh tutup dah nak dekat

Anati Soki said... Reply To This Comment

contest ni mcm best!!!! tringin nk join

miradyana said... Reply To This Comment

sis anat,join je! dialu alukan ;D

Syafique Azawadi said... Reply To This Comment

http://copiesstories.blogspot.com/2011/04/pemenang-contest-anda-dan-kertas.html