Aku suka!!!!!!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Hey2.. Kau..
Ye.. Kau lah!
Aku suka kau!
Hohoho.


Aku tipu. =P
Jangan marah... Nanti cepat tua. Eheee..

Aku suka berBLOG!
Why?
It makes me feel happy.
Senyum sampai ke telinga gi tuuuuuu

p/s:This is not my teeth ukeyh. ini gigi miss google. hoho

Pastu kan, kalau blog walking bole tengok blog yang penuh ngan macam2 info, ade
yang memaparkan kisah suka duka, lagi kann..
Lagi ade blog yang cumel2, cute2 terutamanya blog adik2 yang masih bersekolah.
I likeeeeee! ;)


Melalui blog ni jugak kan, kita bole lah sedikit sebanyak kenal pelbagai sifat orang berdasarkan penulisan masing2..
Cewahh..! Macam lah aku boleh paham sangat sifat2 dan pelbagai ragam manusia nih
Diri sendiri pun tunggang terbalik..
Haish.

Okehla. Setakat ni saje bebelan aku buat masa ini.

p/s: ingat nak bercerita pasal pegi berjaya time square semalam. tapi, tangan ni malas pulak nak menaip.....

2 comments:

juanita said...

Hai...jom join contest

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/

miradyana said...

tak pernah ade bufday party pun..huhu

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...