penat mengalahkan orang yang buat kerja buruh!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Hari ni appointment opah aku dengan doktor entah yang ke berapa kali nye..
Sekarang dah lebih kurang sebulan selepas operation mata opah aku.

Aku dah kunci alarm siap2 pukul 5.45 pagi,
tapi pukul 6.15 baru bangun! We have to go at 6.30.
Kelam kabut lah aku mandi ape sume..
Mandi pun x sampai 5 minit (masa yang paling sekejap aku pernah berada dlm bilik air).
Cam mana tah tak perasan alarm tu bunyi. Padahal
semalam aku tido pukul 11.. Standard lah kan..huhu

Alhamdulillah kat hospital kali ni orang tak ramai sangat.
Around 9.45, angka giliran opah di panggil..
Doktor kate opah no problem. Sume oke.
Her next appointment is next month.
Pukul 11 lebih kitorang balik...


Lepas masak sayur, masak nasi ( lauk ocik masak )
aku rehat2 jap.. Rileks2 kejap.. ( Relax ar bebb!! hoho)
Pukul 2 aku tido. Pukul 5.30 petang aku terjaga.
Padahal aku dah siap2 kunci alarm pukul 3.30..
Hampeshhh betuiiii..
Penat yang amatnye mengalahkan orang kerja buruh.





No comments:

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...