pecah kaca, pecah gelas

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Semalam kan...
Alaaaa..
Semalam la kannnn..
Kannnnn.......
Aku terpecahkan gelas T_T

Gelas sunquick tuh la..
Yang kaler oren oren gi tu.

Mama balek kerja tu, aku bagi tau la:

Aku: err.. Ma, gelas sunquick tu pecah. Akak tertepis. ( tak sengaja! ) >.<

Mama: emm.. tak pe la. biar lah. dulu 2 mangkuk mama kamu dah pecahkan.

Aku: diam ( dalam kepala kira berapa barang yang terpecah di sebabkan aku)

T_T

Seingat aku lah kan..
2 mug fevret ayah aku pecah. Aku buat.
2 mangkuk corelle mama pecah. Aku buat.
3 gelas pecah. Aku jugak yang buat..
Errrr..... Kira lah! Tak sanggup aku nak kira! >.<
Itu yang aku ingat. Yang aku tak ingat entah berapa tah.
Jumlah sebenar mau lebih sepuluh kot..
Tu lah kau Mirrah!
Suka sangat berangan. Padan muka!

p/s: kalau aku ade suami nanti, bankrap lah dia gamaknyee sebab aku nih 'pakar' dalam memecahkan barang.. Huhuhuhu

2 comments:

Cik Yana said...

Nanti suruh hubby pakai mangkuk gelas plastik. Tak pecah la :P

Entry terkini: LipIce Percuma Untuk Anda dan Kawan-Kawan!!!

miradyana said...

good idea! eheee ;DD

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...