pecah kaca, pecah gelas

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Semalam kan...
Alaaaa..
Semalam la kannnn..
Kannnnn.......
Aku terpecahkan gelas T_T

Gelas sunquick tuh la..
Yang kaler oren oren gi tu.

Mama balek kerja tu, aku bagi tau la:

Aku: err.. Ma, gelas sunquick tu pecah. Akak tertepis. ( tak sengaja! ) >.<

Mama: emm.. tak pe la. biar lah. dulu 2 mangkuk mama kamu dah pecahkan.

Aku: diam ( dalam kepala kira berapa barang yang terpecah di sebabkan aku)

T_T

Seingat aku lah kan..
2 mug fevret ayah aku pecah. Aku buat.
2 mangkuk corelle mama pecah. Aku buat.
3 gelas pecah. Aku jugak yang buat..
Errrr..... Kira lah! Tak sanggup aku nak kira! >.<
Itu yang aku ingat. Yang aku tak ingat entah berapa tah.
Jumlah sebenar mau lebih sepuluh kot..
Tu lah kau Mirrah!
Suka sangat berangan. Padan muka!

p/s: kalau aku ade suami nanti, bankrap lah dia gamaknyee sebab aku nih 'pakar' dalam memecahkan barang.. Huhuhuhu

Comments

Cik Yana said…
Nanti suruh hubby pakai mangkuk gelas plastik. Tak pecah la :P

Entry terkini: LipIce Percuma Untuk Anda dan Kawan-Kawan!!!
miradyana said…
good idea! eheee ;DD