Ni lah result aku.... ^^ (great 23.3.2011)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Ai bloggersss!! ;DD
Hari ni aku rase seronok sangat!
Syukur tak terhingga kepada Allah S.W.T kerana dah menghadiahkan kurniaan yang tak terhingga!
Result aku ialahhhhhh : 7ketul A. 2ketul B. lol.


Ni je lah yang berjaya aku rangkul.. Aku dari sekolah harian biasa saje. Ini je lah yang aku mampu =)
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah.. Aku paling tak sangka lah Akaun aku boleh dapat A!!
Dalam kepala aku ni, dah terbayang bayang Akaun aku dapat C.. Huuuu~~~

Tapi takde straight A skolah aku tahun ni.. Peratus lulus memang meningkat! Tahun ni peratus lulus ialah 99.4%
Paling tinggi 8A = Atiqah Suriani from 5 kemanusiaan gemilang satu. Congrats Tiqah! ^^

Tahniah pada sume kawan2 yang dapat result gempak !!
Antaranya : aimi, fairuz, amalina, maizura, mira rahim, hajar, zul, ksatriya, iziani, rosdi, azizul adry, najwa and rosdi.. Err.. ade ke yang aku tertinggal.. Huhu..

Sebab tadi memang nervous gile lah naik pentas!!!! >.<
Jantung aku jangan cakap lah.. Macam nak tercabut!
Mama cuti sebab nak temankan aku amek result..
Mama pun kene naik pentas.. ^^
Then, kami ade sesi bergambar untuk pelajar cemerlang SPM.

Kecewa jugak bila tengok English aku A.. Coz I target A+... Aku minat lah ngan subjek ni.
Minat saaaaangat..

Tapi tak pe lah.. Aku redha dengan segala ketentuan Allah S.W.T.
Yang baik itu adalah dariNya. Aku percaya ^^

Aku nak ucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga pada cikgu2 sume!!
Cikgu2 yang terrrrrrrbaiklah!! Terima kasih cikgu sebab tak jemu ajar kami sume..
Pada mama and ayah yang sentiasa mendoakan aku..
Thanks jugak pada family yg selalu support and doakan aku..
Terima kasih tak terhingga aku ucapkan.

And to all my friends.. Thank you very very much! Especially my best friends yang aku dah kenal dari sekolah rendah lagi! korang the best weyhhhh!!! Aku saaaaaayang korang sume!! <3 div="">

Bagi kawan2 yang kurang nasib baik, jangan putus asa tau... Jauh lagi perjalanan kite nih!
SPM ni permulaan langkah kite ke Universiti.. Kat U nnti baru lah betul2 penentu masa depan kite..
Ape kerja kita. Itu yang penting. Masa tu, orang tak tanye dah SPM kau bape..

Duit bukan segalanya tapi, ia satu keperluan. =)

Thank you Allah...

p/s: aku jumpa Maryam masa pegi kedai petang tadi. Dah 2 tahun kami tak jumpa!! Rindu jangan cakap lahhh.. Aku rase sebak gile lah tadii.... Walau sekejap je. I appreciate it!
Thanks a lot Ya Allah. Syukran!

+ I have a very fantastic day today+

+ I love it+

+I will never ever forget it+

+ The best thing that's ever been mine ;) +

4 comments:

qila said...

thumbs up!like like macam pessbukkk! :DDD

miradyana said...

suke3!! heee ;DD

zuzu said...

susah tak untuk dpt A untuk english?

miradyana said...

umm.tak.BM lagi susah sebenarnye.huhu.yg pnting kite kena mahir grammar and banyakkan vocabulary. means kena lah rajin sikit membaca.tp sy pun vocab xlah banyak sgt ==" huhu

Something I'm into..

Assalamualaikum and good day I'm a fan of korean drama and songs. I don't really follow all the korean wave whatever news relig...