guna google chrome memang lagi cantik..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Petang tadi aku lepak-king kat taman permainan, chatting dengan Yana atas buaian.
Macam2 lah topik kitorang debatkan serta berbincang. Cewahh, macamlah cakap pasal masalah negara kan yana... Maklumlah dah lama tak bertemu..

Then, Yana tanye aku.
"Ko guna google chrome ke?"
Aku jawab : A'ah.
Yana kata dia pun guna google chrome jugak.
Tadi dia bukak blog dia guna internet explorer( i.e).
Dia view blog dia, nampak lain macam.
Memang tah pape lah dia kata.

So, tadi pun aku try lah bukak blog aku ni guna i.e.
Memang jadi lain macam =="
Trutama shoutbox aku tu a.k.a 'gossip box'.
It should be hiding kat tepi dinding blog tu, tapi
muncul di ruangan gadget pulak..

Nasihat aku, gunalah google chrome..
hehe.



3 comments:

miradyana said...

aku baru tau pasal nih..ketinggalan zaman btui..

qila said...

betul tuh memang betul,cik mirrah! :DD

miradyana said...

kan,kan..hehehe =D

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...