Alkisah hari ini

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Alkisah tersebut lah kisah hari ini....
Nice opening isn't it?
Hihi


Okeh. Pagi tadi, aku(mirrahdiyana) dan siti aimi pergi ke sekolah.
Sebabnya kitorang nak bagi kek pada cikgu2 sebagai tanda terima kasih kerana telah mengajar dan mendidik kami..


(hiasan semata mata)

(sekadar hiasan juga)

Aku sampai dulu dari Aimi ( dia kat utp masa tu,nak amek kek).
Around 7.30 a.m something lah aku sampai sekolah.
Sebelum tu, amek kek dari kawan mama.
Lepas mama hantar aku and salam Pengetua, mama balek ke ofis.

Mama tempah kek coklat 4 biji. Pastu beli twister yg botol kecik2, comel2, cute2 tu..
Aimi pulak bagi kek butter.
Giler happy lah kitorang rase tengok cikgu2 seronok makan kek2 yg kami bawak tuh..
Borak macam2 topik dengan cikgu.
Setiap cikgu mesti tanya kami nak mintak universiti mana and course ape..
Lalu, dengan senang hatinye kami cerita.. Hehehe.
Tak lupe jugak ucapan terima kasih yang tak terhingga kat sume cikgu2 yang pernah mengajar kami dulu.
Besssssssssssssssssssss sangat borak ngan cikgu2. ;D
Nasihat2 cikgu tu, takkan saya lupe cikgu!
^__________^

Bagi kek kat cikgu ni, Aimi punya idea.
Aku... Follow jer! hoho
Geng yang lain, tak dapek pulok nak join.
Lagi pun, aku tengah ada time free. Lain lah kalau ade pape halangan yang menghalang aku dari keluar rumah..
Mama pun support!
Oh yeahhhh! Mama gua sememangnye sporting banget!! Ngeee

Pastu, pkul brape tah aku tak sure aku ngan Aimi jalan kaki ke kedai makan depan library awam tuuuu..
Kami lapar ler.. Pagi tadi makan biskut je. =(

sekali lagi : TERIMA KASIH CIKGU!!



Another fantastic day. Thank you Allah..






2 comments:

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...