Alhamdulillah..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Alhamdulillah, aku syukur sangat pada Allah..
Sebab pertama : Aku dah kenyang makan nasi dengan lauk ayam masak tom yam.. hehe.
Seeeedap.. Tak caya, meh datang rumah. Haha

Sebab kedua : Hari ni tak kedengaran ketung- ketang orang pasak tiang kat tanah lot sebelah
rumah aku ni hah. Kawasan perumahan aku ni tanah lot. So, tak de lah buat rumah siap
sume sekali dalam satu masa. Ade tanah yang terbiar je dipenuhi semak samun.
Entah bila lah tuan tanah tu nak buat rumah..
Harap2, rumah sebelah aku ni nanti dua tingkat. Reduplah rumah aku ni nanti.
Takde lah panas.. Hahaha.

Heh, suke hati je aku ni kan..?
Lantak lah tuan tanah tu nak buat rumah berapa tingkat ke, takde tingkat ke
Suka hati dialah.. Haishh! >.<

okeh.ceria2 selalu ^^

No comments:

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...