Aku balik rumah esok!!! ;DD

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Yeayyy!! Aku balik ke rumahku syurgaku esok... Hahahahaa. Sukenyeeee! ^^
Tapi, risau jugak tinggalkan atok ngan opah ni..
Nanti ocik ngan Pak Cik pegi kerja, tak de sape nak tengok2 kan dorang.
Aku harap nanti semuanya baik2 je..
Lagipun, opah tak sakit pape.
Atok boleh jalan walaupun perlahan-lahan..
Tapi, manelah kite tau kan malang tak berbau..
Kalau tak, dah lama boleh hidu.

Esok tak pasti lah balik pukul berapa.
Mama kejap kata nak balik pagi, kejap kata nak balik petang.
Haishh.. Pening aku..
Takpelah. Asalkan balik.. Eheee.

Okeyhhh. Papai. ^^

2 comments:

shereena said...

take care!hav a safe journey^^

miradyana said...

dah smpai umah dngan selamat =)

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...