Aku balik rumah esok!!! ;DD

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Yeayyy!! Aku balik ke rumahku syurgaku esok... Hahahahaa. Sukenyeeee! ^^
Tapi, risau jugak tinggalkan atok ngan opah ni..
Nanti ocik ngan Pak Cik pegi kerja, tak de sape nak tengok2 kan dorang.
Aku harap nanti semuanya baik2 je..
Lagipun, opah tak sakit pape.
Atok boleh jalan walaupun perlahan-lahan..
Tapi, manelah kite tau kan malang tak berbau..
Kalau tak, dah lama boleh hidu.

Esok tak pasti lah balik pukul berapa.
Mama kejap kata nak balik pagi, kejap kata nak balik petang.
Haishh.. Pening aku..
Takpelah. Asalkan balik.. Eheee.

Okeyhhh. Papai. ^^

2 comments:

shereena said...

take care!hav a safe journey^^

miradyana said...

dah smpai umah dngan selamat =)

HELLO AUGUST!

Assalamualaikum and good day Welcom august; the independence day month; and also my birthday month! On 17th :3  Alright, so I went to...