day 11


Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Day 11- Another picture of you and your friends

Kembali lagi menghadapi cabaran 30 hari. Bila lah nak ke hari 30 nih.....

adoii..asyik nak suruh show picture je..hehe

nah amek la.. Sumenye pic mase zaman sekolah dulu.. Cewahh..macam la dah lama sangat aku tinggalkan alam persekolahan..Huhu.

Sumenye gambar lama2 tapi aku still simpan lagi. Sayang gile sume pic nih. Aku copy dari Yana or Aimi tak silap.



Kat taman herba


Time ni ada program sambutan hari merdeka


Masa form 3 ^^














Kalau korang asyik nampak muka yang sama je amik gambar ngan aku, paham2 la dorang tu sume besfren.. ^^
Dorang dah banyak ajar aku erti hidup. Bimbing antara satu sama lain ke arah kebaikan. Aku bersyukur sangat2 pada Allah sbab dah temukan aku dengan mereka =)


No comments:

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...