Assalamualaikum...

Day 04- A habit that you wish you didn’t have

Banyak jugak habit yang aku tak nak tapi yang paling2 tak nak ialah.... Malas. Gahaha.. Malas macam2 malas la. Espcially wat keje umah. =,= Aku memang tak minat bab2 mngemas umah ni. Diri sendiri pun x kemas. Nak kemas umah pulak.. Lagi tunggang langgang ade la.. Tapi bila kerajinan tu datang.. Perghhh.. semangat nak bersih2 kan sume tempat. Hehehe. Masa skola dulu,keje skola aku agak rajin la buat.Cewahhh.. Tapi, mostly aku ni jnis yang wat keje ikut mood. Ish3.. anak sape la ni... ;P Kalo wat keje mase tengah xde mood, aku wat acuh x acuh jer.. Sape la nak amek ak keje nanti. Huhu. Xpe2.. Asalkan aku x bertambah malas. =)

** Psstt... : Aku jatuh hati kat Yun Ho la(DBSK) pulak la... Awwww! ;D Sbb skarang aku minat DBSK. lepas ni band ape pulak ==" (sekadar minat =) )



No comments:

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...