Friday, February 25, 2011

25

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Day 25- What I would find in your bag

Okeh, tinggal 5 je lagi cabaran 30 hari aku nih.. Hohho..Tak sabarnye nak abiskan.. Ngee.

Bag?? Hmm.. What type of bag? Macam2 beg aku ada tapi.......

Aku takde beg tangan or pape beg yang boleh di bawak ke merata pelosok dunia yang aku pegi. Sedihnyee.... T_T Beg sekolah ade lah. Tapi besarnye paham2 la kan.. ( terlupa yang aku dah abis skolah. hihihi )

So, aku nak story kalau lah aku ade beg, korang akan jumpe benda2 nih :








ni bukan pen ye tuan2 dan puan2.ini eyeliner..

ha..ini barulah pen.


pastu mesti lah kene ade ini...


okeh.itu sahaja.. ^_^


2 comments:

fabh said... Reply To This Comment

bagus!perfume body shop warna PURPLE!:)

miradyana said... Reply To This Comment

hehe..sbb bau dia aku suke.=)