3 januari 2011

Salam...
Semalam first day sekolah
Semalam pak cik Mat cuti sebab nak bawak opah pegi hospital.
Semalam aku pun temankan opah pegi hospital.
Katarak mata nye sudah agak serius.
Tarikh operate 7 februari 2011.

Aku cakap elok2 kat opah
explain kat dia elok2..
pastu, dia terus kate "oke lah.kalo kene bedah, bedah lah." ^^
tengok...inilah kuasa memujuk seorang cucu kesayangannye...haha
Nanti kene pegi hospital lagi.
Aku kene pegi jugak..
xpelah..untuk opah... =)
Mak Long jage atok kat umah sementara kitorang pegi hospital.

Opah ade msalah pendengaran. Dia cakap pun kuat2.
ramai orang tengok2 mase dia cakap tuh.huhu
Blood pressure opah mmg tggi.
Kene stabilkan kalo tak, tak leh wat operation..
Dia tak suke makan ubat. Tapi aku da gi tau smlm yang sakit dia serius.
Baru la nak makan ubat..

Now, aku dah ade gelaran baru : Nurse(pak cik mat bagi)
ahhahaha
pesakit pulak ialah : opah and atok


++oh ya, untuk "KAU"- aku rase aku TAK NAK tengok muke kau. aku sakit hati, kau pun sakit hati. fair enough I think.

No comments:

October Rant

Assalamualaikum and good day How are you guys holding on so far? Whatever circumstances you are in right now, I hope that you guys will...